Εξυπηρέτηση του πελάτη/πολίτη μέσα από αποτελεσματική επικοινωνία
Ημερομηνία: 3/5/2018
Διοργανωτής: Αναπτυξιακή εταιρεία Λάρνακας και Αμμοχώστου
Η σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη και ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών του, αποτελεί ένα από τα πιο βασικά στοιχεία στη λειτουργία και διατήρηση ενός οργανισμού. Οι δεξιότητες επικοινωνίας είναι το μέσο με το οποίο τα στελέχη ενός οργανισμού θα καταφέρουν να μεταφέρουν σωστά τα μηνύματα προς τον πελάτη, αλλά και να κατανοήσουν τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες τους έτσι ώστε να τις επιλύσουν.
Σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν την σημασία της σωστής και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης και να αποκτήσουν τις γνώσεις για να μπορούν να διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις, να μάθουν να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τις ανάγκες των πελατών και να τις ικανοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά και να βελτιώσουν την ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρουν.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη/λειτουργούς οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση του πελάτη ή έχουν επαφή με το κοινό.